仆街啦

公司前一陣有個競投遊戲完結, 要寄email通知各得獎者前來領獎.

把所有的資料都抄下來後, 要人手篩選(其實有可能用program會快一點, 但我覺得數量不多, 寫program不如用人手).
沒想到出了錯.....

今天有人打來登記, 他說:「我要的是MP3, 不是DC...」
我看我手頭上的資料, 他是要DC的.....
所以我跟他講:「跟據記錄, 你是要DC的」
他也沒什麼所謂.

收了線後, 我覺得有點不妥, 再去查查看原始資料, 真的有問題.....
有些人的該得獎的沒得獎, 卻讓一些票數更低的人取得, 另外有些人的獎品送錯了......
果然一定要信電腦不要信人.. ~_~

怎麼辦?? 這次仆街啦... 電郵早己全部寄出.....

留言

龍井茶葉說…
將錯就錯得唔得呀?

佢問到咪話:你係咁填架喎!!
屈佢,嘿嘿~~~
cher說…
haha,死都唔認都係一個好方法黎o既......
不過唔係成日都行得通,你知有o的人o架啦......

此網誌的熱門文章

豆豆貓的離開

我要iPod shuffle

笨人抹鏡記