大閘蟹

昨天晚上其中一道菜,大閘蟹是也~~~ ^_^

其實我對大閘蟹的興趣不是很大,因為覺得要吃一隻蟹,所費的功夫太大了.......

很佩服謠傳中的那些吃完大閘蟹後可以把蟹殼重新砌回一隻完整蟹的人...
他/她們實在太有心機了...

自問跟本做不到........


留言

龍井茶葉說…
我都得架我,你請我食,我表演你睇呀 ^^
火炎焱說…
請你都得,但我對你既要求會嚴D..
例如D毛都不能少,不能亂之類既條件將會加入...

做到既就請你食,但如果你出錯的話..
你就將會負上呢個請我食好多餐我指定既野食....

好唔好?
^_^

此網誌的熱門文章

豆豆貓的離開

我要iPod shuffle

笨人抹鏡記