新的一年

今年隱青(本人)倒數依在家裡進行. 不過不是打機倒數, 也沒有看電視, 在踏入2010這一秒鐘, 我是坐在電腦前... 無聊發著呆...  =_=

看回上年的日記, 上年說2009年內希望能做的事情有 :
‧年內去一次北海道 或 哈爾濱!! << 結果只到過九寨溝.... 半成功
‧繼續儲錢... << 股票是回升了不少, 但還是虧得要命... 失敗
‧發掘一些嗜好給自己. << 好像不止沒發掘到, 甚至有減少的迹象... 失敗
‧勤力更新這裡 << 大失敗...

好吧, 我承認自己是個失敗的men...... =_=

不過失敗歸失敗, 今年的新年依然要寫新一年內希望能夠做到的事(基本上是copy & paste) :
  1. 年內去一次北海道 或 哈爾濱 或 西藏 或再次嘗試一個人去旅行!!
  2. 繼續儲錢...
  3. 發掘一些嗜好給自己.
  4. 勤力更新這裡.
  5. 認識的人都開始置業了, 我是否也該考慮一下買樓的事呢? (跟2.好像重疊了)
  6. 找個人生目標給自己吧!!!
  7. 想到再加.




留言

海外同胞說…
我冇blog...不過我有的話..個2010.01.01個entry都會同你一樣:

今年隱青(本人)倒數依在家裡進行. 不過不是打機倒數, 也沒有看電視(因為沒有電視=_=), 在踏入2010這一秒鐘, 我是坐在電腦前... 無聊發著呆... =_=
(不過今年加左「忽然變豪宅之煙花匯演」)

借用一下你個地盤寫下自己的2010大計先:
1.年內去一次北海道 或 哈爾濱 或 西藏 或再次嘗試一個人去旅行!!
>>年內番香港打邊爐一次

2. 繼續儲錢... 發掘一些嗜好給自己.
>> 我有好多嗜好, 不過實行嗜好係要錢的...冇錢可儲...有呢個宏願都好幸福haha

3. 勤力更新這裡.
>>你有更新,我會來留下言~haha海外同胞好無聊

4. 認識的人都開始置業了, 我是否也該考慮一下買樓的事呢?
>>難道你不認識我....

5. 找個人生目標給自己吧!!!
>> ........ (從來都冇....)
haku說…
我已經唔敢寫大計同埋回顧
因為會覺得自己好混
哈哈(^_^)
但如果要學你講,我會:
01.試下XMS團友組隊去英國或者去巴黎食個早餐
02.儲錢希望我做到,都想學下影相唔好做pMode人
03.我個blog...希望多d自己影既相
04.置業我完全無本事諗因為無能力
05.人生目標係結婚和生仔既話,好抱歉我都係無能力既,哈哈
火炎焱說…
Ceres:
- 講左十萬次, 結婚/生仔只係你既人生目標, 我人生目標係冇呢兩件事的~ hehe ^^
- 只係食個早餐會唔會太奢侈? 可否順道玩埋? ^^

海外同胞:
- 嗜好唔一定要同錢掛鈎的... 例如我其中一個嗜好係訓覺 ^^
- 寫得唔好, 應該話係陸續都置業, 你都叫有自己一個天地, 仲要係海外版, 仲勁 ^^

heh

此網誌的熱門文章

我要iPod shuffle

豆豆貓的離開

改變‧黑色星期五