Xanga

11月左右(亂寫的, 跟本不記得^_^), I 把日記從blogger 搬到Xanga, 因為是為了杜絕閒雜人進入.
本來I 搬到xanga 對我影響不大, 雖然當時她已經是要求別人login xanga後才能觀看她的日記.
可是當時我仍能通過RSS reader繞過登入系統來觀看.

然後到了一月份左右, 這條路也讓她給封了, 一定要登入xanga才能觀看.
其實要登入也沒什麼所謂, 不過就是不喜歡這種讓人約束的感覺(而且我沒有那麼心機去一個個站登入再觀看, 用google reader一次搞掂, 好不方便. ^_^) 索性就停止瀏覽.

直至今天, 找到一個相當不錯的網站, 可以在不用登入的情況下任意觀看xanga的大部份內容, 才繼續得知I的近況. ^_^

不知道過幾天後她會否把這條路也封了呢??? ^_^
(只要把瀏覽權限設成"只限朋友"就可以杜絕了.「這句寫給I看的.^_^」)

回應 :
I :
這篇文不正是在幫你呼籲嗎? ^_^

留言

匿名說…
果個只限朋友觀看果個好似唔多得, 有人用左呢個function都係有d奇奇怪怪不在朋友list內的人入到去睇.......講開又講, 原來果個古古怪怪rss(?) 入黎果個就係你?我仲以為係d auto system入黎留病毒link添.....by I

PS: 你話幫我係到呼籲一下歐吉桑搵返我個日記個post呢..? 無既...? ~_~

此網誌的熱門文章

我要iPod shuffle

豆豆貓的離開

改變‧黑色星期五