退休

現在想退休會否太早??
我覺得, 跟本就不會太早, 只會太遲.

出來社會做事有十年了, 之前都一直沒有考慮過這個問題.
雖然都曾經存過一點點錢, 但早幾年敗光了之後, 由零再開始時, 意識到若繼續這樣下去, 晚年可能要到垃圾站撿垃圾過活. =_=
(然後就有點後悔一開始出來工作沒有好好計劃過~ ^_^)

但認真開始考慮此事, 也只是06年底才開始的.

昨天, 略略算了一下往後要多少錢才夠, 我要求不算高(....說我沒大志也可以^_^).
我希望20年後時可以有....

其實我不知道有多少才夠我退休用, 我自己也不會有太多的生活花費, 更可能的是我將是個自閉老人.
若閒來能去個短線旅行就很開心了. (偶爾去長途一點的當然最好^_^)

但總得有個目標.... 現在的想法, 我想, 300萬的資產應該夠了吧.
300萬, 當回報率當有5%, 每個月大概會有12500元的利息收入.
不會是什麼幸福好生活, 但應該夠自閉老人過日子了. ^_^

當我現在的資產是零元, 強積金我不算進去了, 我不覺得強積金能幫到我什麼. ^_^
若不投資, 光是存現金, 利息算3.5厘.
每月存款為5000 (這個是我現在每月供股的款目, 再多就沒能力了~ haha^_^)
30 年後就差不多可以有300萬了. 比我預期慢了差不多十年.

看回月供股票, 供了近一年, 回報大概有8%, 以這個速度算, 只需(只需??=_=)21年就可以達到這個目標了~
跟我的預期差不多. ^_^

但以上只是順風順水地渡過二十年, 還沒算入其他變數, 病痛我不算了, 因為就算我有幾千萬, 也可以因為病痛變得一無所有, 只好求神拜佛身體沒事. (及快去買一份保險@_@.)

但結婚呢? 小孩呢?(機會極微^_^) 買樓呢???

隨便來一個都能使計劃化為烏有 =_=
由於起步比人家慢了十年, 所以只好加倍地存錢. 好慘.. >_<

所以說, 退休大計, 愈早愈好. >_<

留言

匿名說…
我諗住做到老喎...做到老,學到老!!
談什麼退休??? shit!!!
火炎焱說…
做到老,學到老, 都要有飯開先得架~
連基本生活都攪唔掂, 講咩學到老???

等你五十歲畀人炒左, 我睇下你點樣做到老~
若你身家豐厚, 唔志在, 咁我冇野講.
問題我唔係, 所以要及早計數~~~ ^_^

(你話到時你做緊自己工就另一件事....)
mabelyuen說…
我都想退呀.....一出黎做野開始已經有退休計劃....唔知30歲可唔可以退到呢?
火炎焱說…
你就好啦, 30歲可以退休... 羨慕呢~~~
我呢世都冇可能30歲退休了...
hahahahahahahah ^_^

此網誌的熱門文章

我要iPod shuffle

豆豆貓的離開

改變‧黑色星期五