我要iPod shuffle

聽說有人追求同事C的朋友時送了一部iPod shuffle 1GB.
同事C聽說此事時, 雙眼發光, 口中唸唸有詞, 隱隱聽曰:「有人也這樣送一部iPod shuffle給我就好了, 我也不貪心, 我也只要512MB就夠了」

其實她這條筋也是我挑起的, 因為在我聽說此事時我就說:「做女人真幸福, 我也好想有人會送會這樣的禮物」
但我也只是說說而已, 我真的沒什麼時間可以聽MP3... 在家或公司我不如用喇叭, 上下班又幾乎全是「畢生柒碌」解決~
(哈, 絕非粗口, 明白的人自然會明白)

不過同事C倒真的是需要的, 因為聽她說她那個128MB MP3有點問題, 經常有毛病.
所以她說想要有人送iPod的話我想應該真的是實話... ^_^

問題是... 去那裡找冤大頭呢?? 雖然我的需要真的很低, 但各位冤大頭真的要送的話, 在下也不勝感激的. 請立即按此與我連絡.

嗯.... 同事C要找冤大頭的成功率會比我高吧??
因為?? 好歹同事C也是個女的, 女的自然有人追, 有人追自然會有人送禮物.
送禮物的話, 若C來個小小暗示, 大概512MB(或以上)的iPod shuffle就可以袋袋平安了.
^_^

留言

匿名說…
有無咁易比人追左呀....
匿名說…
HI ~
我係小白個frd, 即係果部i-pod shuffle 既主人呢 ~
有人送野係就係開心, 但我唔覺得好幸福囉, 做男人咪仲好, 我都想做男人呀 !!!
火炎焱說…
小白:
你要暗示人地先至可以識做架嘛,雖然你下面果個留言有暗示「你做男人黎追我啦」,但christy始終係一個女仔,唔排除佢會送畀你,但唔會係因為想追你而送囉...^_^

小白的朋友:
呢個世界,有時有D野,就係咁簡單~^_^

Sammi羊:
完全不是,她送的我不要.....
你要做冤大頭嗎??^_^

Christy:
其實你係幸福的,因為我成篇野都冇講「幸福」呢兩個字...
你唔幸福,你唔會聯想到呢個詞囉^_^
同埋,做男人一D都唔好做,做一個女人幾好?做咩要向難度挑戰?
^_^
cher說…
火炎焱:

" 因為在我聽說此事時我就說:「做女人真幸福, 我也好想有人會送會這樣的禮物」 "

火炎焱:

"其實你係幸福的,因為我成篇野都冇講「幸福」呢兩個字..."

那是文字的海市蜃樓?
火炎焱說…
老師:
係我錯,我眼大(冇理由架..明明細眼人~_~)睇過龍,加上思覺失調,自己寫咩都唔記得.^_^
匿名說…
我飄左入黎…唔好意思…

坐係懷疑自己有一半身體已經改造成電腦既人講…i-pod shuffle 真係唔係幾好,除左個名好之外…音色清晰,音域,高低音,仲有送既耳筒,都係下下之選…i-pod shuffle 真係好睇唔好食,作為一個男人。送野比人當然要合個人喇。
要送隻mp3 比小白姐…
Creative MUVO MICRO N200
MUVO TX FM
MUVO V200 都係 1GB 容量
又內涵又有靚,絕對配得起小白姐。

P.S. 我絕對唔係Creative既人…
火炎焱說…
小白的朋友:
你要明白,女人要既係外表多過內涵....
音色清晰,音域,高低音?? 佢地唔會去理架.....係要有空既時候有D 歌聽下, 外表好靚,夠輕....最緊要係而家興...
(雖然ipod都出左一段時間)
~_~
匿名說…
我講既機都比ipod細同靚…(我覺得)

此網誌的熱門文章

豆豆貓的離開

改變‧黑色星期五