士多啤梨果酒

自從三四年前第一醃製咸柑桔後, 居然對醃製食物上癮.

2010年的傑作是浸了一大樽的梅酒, 至今浸了有10個多月吧? 上次趁人多, 拿了一小樽到K大王家裡大家試喝.
可能放進雪櫃時間不夠, 結果並不受歡迎. 微有點失望, 因為我自己覺得味道是不錯的. XDD


不過並不打擊我對醃浸食物的興趣, 最新力作是.... 浸士多啤梨果酒.

因為前兩天到吉之島十元店買了一個小玻璃樽, 本身是忽發奇想, 打當來個醃製咸檸檬, 結果因為想不到醃完的檸檬可以怎樣吃而作罷.

看到老媽買了一盒士多啤梨又沒人吃(廉價士多啤梨=_=)於是就想反正沒人吃, 不如把它們一次過解決.
於是就有了下面這個東西了 ^^


(第一天忘了拍照, 想不到一大塊冰糖一天之內已溶光光, 士多啤梨們也全都浮上去了@@)

留言

海外酒徒說…
士多啤梨酒 -- 預訂ed ^_^
你唔好飲晒d梅酒喎,浸多8個月應該o岩o岩好 :p
火炎焱說…
我驚呢個士多啤梨酒好易壞, 唔可以擺太耐...
D 人話一個月已可以飲.... 三個月已係最佳時候..@_@

梅酒大把, 放心~ XDDD
不過我發現佢唔夠甜(琴晚加左蜂蜜係個杯度, 好似好飲D), 諗緊好唔好再加冰糖.. 定係飲果陣先自己加 ?_?

此網誌的熱門文章

我要iPod shuffle

豆豆貓的離開

改變‧黑色星期五