幻想中的對白

諗到一個情節,想像到另一種場境,幻想中幾乎覺得事實就係咁樣發展。
好想笑,但微微覺得有少少悲哀.

客人:「老細,個橙點賣呀?」
老闆:「今日啲西瓜好靚,等我話過你知有幾好味!」
客人:「但我想買橙喎……」
老闆:「西瓜有益呀,多水又多汁,真係好正,包你一試難忘!最多平啲賣畀你.」
客人:「……但我只係想食橙…………」
老闆:「嗯,橙十蚊三個,你買埋西瓜我計你八折.」
客人:「我只要橙就得啦.」
老闆:「好啦好啦,但啲西瓜真係好靚,而家個勢人人都食西瓜,你唔買黎食就就蝕底鳥.」
客人:「……」
老闆:「……」

留言

匿名說…
那裡悲啦~_~a

此網誌的熱門文章

我要iPod shuffle

改變‧黑色星期五

豆豆貓的離開