新的一年

隨著電視機裡節目主持人的倒數...3..2..1...2005年就這樣過去了.

我坐在家中電腦面前, 有點無聊的告別了2005, 想寫寫上一年有沒做過些值得寫下來的事情, 想來想去卻只是一片空白.. 好可怕.
我的人生好像過份簡單, 基本生命上都是一條直線地在前進....

唉... >_<

今年就到了而立之年了, 繼續這樣子, 行嗎???

留言

匿名說…
你話你空白呀?未算~
咁你都有回顧下過去一年自己有冇做左或者者未做D乜丫!我覺得咁樣已經係非常之好架喇~唔好理實質完成過D乜野先.起碼你都會寫下blog,上下網留下言咁丫~

我果位親愛的,開機除了玩online game,就甚麼也不再做,不再開icq,不再留言,不再check mail,所以話呢~一山還有一山高呀,老友!

此網誌的熱門文章

我要iPod shuffle

改變‧黑色星期五

豆豆貓的離開