保險佬信唔過?

(在blogger 的第一篇廣東話文章..^_^)

舊個保險佬轉去第二間公司, 有個新agent跟我D 單, 打黎問長問短, 先掀發到舊果個保險佬呃X我D 錢....
冇啦啦多左兩份(或更多??)意外保.....

詳細追查, 肯定左係佢呃X我.......

估唔到信左咁佢咁多年, 居然係咁既人, 呢D 教訓叫做 : 知人口面不知心......
佢仲要吹哂水果下好野..... 冇得頂.
原來做保險真係要明知人地知你吹水, 都要堅持繼續吹........

唔知佢除左呢筆數之外, 仲有冇呃我其他錢(懷疑既款項已經停供成幾年, 所以係死冇對證)

但最後我選擇左佢畀番D 錢我了事...
老實講, 我都唔知自己咁做啱唔啱...

前排睇壹仔, 有相同既事情發生過, 果個人去左AIA投訴(我都係AIA), 但最後不了了之.
不過佢既經紀就被炒左.....

唔同既係, 我個保險佬已經轉左職........
告佢, 又好似冇乜意思........

心入面唔舒服就梗架啦, 不過就咁算數都好既..... 有時做人唔好做得太儘.....

PS: 個保險佬既名 : 陳XX (Kxxxx), 之前在AIA工作, 而家已經轉左去XX人壽....
大家有買儲蓄保既話, 真係要check清楚有冇類似既事情發生.
唔好因為識得耐就放心, 唔好問個agent,自己直接打到CS度問有關資料...

留言

此網誌的熱門文章

我要iPod shuffle

豆豆貓的離開

改變‧黑色星期五