新的一年

2011晃眼就到了, 新年的第一秒, 我跟上年是一樣坐在電腦前, 看著廳的電視播放的煙花..
不同的是, 今年病倒了.... 喉嚨好痛.. =_=

以下是 10年頭時所說, 希望於2010年內能做到的的事情:
  1.  年內去一次北海道 或 哈爾濱 或 西藏 或再次嘗試一個人去旅行!!
    << 竟然去到.哈.爾.濱., 大成功!!
  2. 繼續儲錢...
    << 帳面看, 錢是多了, 主要是股市回升的原因... 算成功一半.
  3. 發掘一些嗜好給自己.
    << 看來我可以把"說"發掘一些嗜好給自己, 當成一個嗜好. << 大失敗
  4. 勤力更新這裡.
    << 大大失敗, 帖子每年減少中..
  5. 認識的人都開始置業了, 我是否也該考慮一下買樓的事呢? (跟2.好像重疊了)
    << 樓市只是有錢人的玩意, 窮人繼續想就ok 了, 這點我放棄了 =_=
  6. 找個人生目標給自己吧!!!
    << 當然也是失敗的...
  7. 想到再加.
    << 寫完之後就沒再想過了~ XDDD
失敗的men 於2011希望能夠做到的事如下(排名跟次序)
基本上還是copy & paste, 是有點無聊, 不過這些都是我一直想要做, 但卻一直實現不了的事^^, 再加上人生有點蒼白, 更好的點子也想不到XDD:
  1. 繼續儲錢
  2. 年內去一次北海道 或 新疆 或 西藏 或再次嘗試一個人去旅行!!
  3. 接多一點freelance job
  4. 去多點不同的餐廳尋找美味吧
  5. 發掘一些嗜好給自己
  6. 勤力更新這裡
  7. 想開始儲金幣, 看今年是否會買第一枚
  8. 雖然買樓是有錢人玩意, 但繼續寫下來吧. 
  9. 最後也是「想到再加」
  10. 可以的話, 也請大家幫手給個意見我吧 ^^

    留言

    阿宅說…
    望穿秋水終於到2011~

    你個2010願望都算成真啦,去到哈爾濱喎,「人生有點蒼白」好過我面色蒼白,我而家老土地只係希望身體健康。

    今年除夕去左睇煙花,不過被迫至死位,感覺上年o係屋企個房睇仲靚 @_@

    繼續儲錢 年內去一次北海道 或 新疆 或 西藏 >>(點解歐洲唔係on the list o架? 我2011願望係旅行旅行同旅行,儲錢中~~)

    再次嘗試一個人去旅行!!>> (我願望係唔再一個人去旅行^_^)

    去多點不同的餐廳尋找美味 (唔該預埋我,我估我番老家後會發狂地食食食,你地有乜推介記住等我番來試~我呢幾日突然好想食鹵水鴨舌=_=)

    其他...想搬屋(講左成年@_@)...想轉工(都講左成年)...想學車(番老家後仲有餘錢先積極考慮)...想買樓(如果樓價大瀉~)...想..「想到再加」hehe

    出年呢個時候我應該已經番左老家了,到時再借你呢個場睇下有乜轉變 ^_^

    hehe 我祝你願望成真la
    火炎焱說…
    阿宅:
    面色蒼白只係一時之事, 人生蒼白才是真正的悲哀...

    歐洲唔係list 內係因為.. 我覺得有太多未知數係入面.... 真係要睇下事情會點發展.

    你D新年願望, 幾乎全部都要"回流"番黎先有機會實現(除左旅行旅行同埋旅行^^)

    其實車牌呢part, 可以考慮下係英國考左佢, 返香港一樣用得番~
    阿宅說…
    「面色蒼白只係一時之事, 人生蒼白才是真正的悲哀」好句~~可以納入為2011金句~ @_@
    等我都贈你一句: 「面色蒼白非人所能掌握之事,人生蒼白與否乃取決於閣下股掌之中」
    2011等你整色整水啦~

    歐遊有太多未知數係入面>>hehe好有玄機

    我唔o係度考牌啦,呢d野有多餘錢先做,不過我估返香港後見到條街都冇乜動力想去學車...

    呀,我忽然諗到一個願望,就係o係london市中心踩一次單車,呢度興的...不過我唔敢試,好驚比車車死,希望搵到人陪~
    haku說…
    2011年既願望
    我寫都唔敢寫
    因為我發現之前寫既好多都實現唔到
    有計劃既通常都失敗
    反而平時準備,到機會一黎咷住去掌握會好d
    大家加油啦~(XDXDXD)

    此網誌的熱門文章

    我要iPod shuffle

    豆豆貓的離開

    改變‧黑色星期五