不夠魄力

夜晚如常在上網打發時間, 忽然收到R 的email, 說他現在在新加坡機場等候轉機.
原來他已經起程到紐西蘭渡他的打工旅遊了.

雖然這個計劃在我知道之後, 已經沒有我的份了.
不過我知道就算我符合資格, 我也不會去.

原因就如標題所寫: 不夠魄力.
試想想, 隻身一個到一個言語/文字不通的外地(雖然R 說他的英文也不太好), 身上就帶著一點點錢, 然後就去找工作, 找旅舍, 完全是一個充滿未知數的行程.

另外, C 又說要辭工去英國發展(?). 那可是一份薪優糧準不炒人不辛苦的好工呀(註1), 可想像C 要多大的決心才會說辭職就辭職的?

回頭看看自己, 說去桂林說了多久? 結果還不是一直在香港. =_=

所以, 我佩服這些人之外, 說真的, 還帶著相當的羨慕.

註1 : 這種工的通病是不適合年青人做, 專給那些想打工打到退休的人做的. 所以C要辭工 ^^

留言

c說…
更正啟示:
本人不是「說辭職就辭職的」...我嗌辭職嗌左兩年有多...你都應該聽左唔少次:p hahaha
我發現有o的野,真係無端端有一下開竅的,我而家唔洗日日做到喊咁口...反而覺得係時候走...睇o黎我都係賤命一條 @_@

你個桂林之旅,我估都將會係o係一個無啦啦o既情況之下去的,有o的野..真係抽起條根就會做左...


* haha 搏得一個被稱為「年青人」之註腳..呵呵呵:p
火炎焱說…
c:
問題你係職工後去過一d 未知數既生活嘛, 如果你搵到其他工先走.. 我唔會羨慕同埋佩服你的.^^

*年青人嘛... 後生過我就係了~ ^^ 不值得開心hehe ^^

此網誌的熱門文章

我要iPod shuffle

豆豆貓的離開

改變‧黑色星期五